căutare personalizată

DESPRE GICA CONTRA

miercuri, 17 februarie 2010

Din ciclul "Trandafirii cresc doar cate trei" :))

Declaratia domnului Marian Vanghelie din data de 17.02.2010 :

"Niste lepre nenorocite. Tu crezi ca-s indragostit de Geoana? Ce-i gagica. Da-l in p... mea, ca are o gramada de defecte! Da' e vorba de cum te uiti tu in oglinda dimineata, intelegi? Cum, ma, zici una si pe urma "aoleo, voi sunteti mai tari, sunt maine cu voi!" Cum dracu, ma, frate, ma, io am fost vagabond pe bulevard, astia au fost la facultate si nu au invatat nimic, da-i dracu'! Da-i dracu' de idioti, pe cuvantul meu ca nu au invatat nici principiile elementare ale bunului simt! Niste lepre! Astia isi vand nevestele, asculta-ma ce spun, ca sa le dai o functie, iti da nevestele. De aia arata la Diaconescu, alea cu WC-urile".

Cred ca in PSD s-au adunat cam 90% din toate leprele si jigodiile implicate in viata politica romaneasca. Stau si ma intreb cum au putut 49% din cei care s-au prezentat la vot sa aleaga niste scursuri neocomuniste analfabete.
Pentru respectabilii alegatori am un scurt mesaj : MAI DATI-VA IN P... MEA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu